Fantasie met Amanda

Spread the love

Ik heb afgesproken met een goede vriendin van mij. Ik ben haar op mijn pad naar een nieuwe toekomst tegengekomen. Ondanks dat ik nog niet face to face contact heb gemaakt lijken wij elkaar al aardig te kennen. Ik heb haar geschreven dat ik graag een fantasie wil schrijven voor haar en dat is wat ik nu ga doen.————verhaal———–
Ik ben op reis en verblijf in een lekker warm klimaat, daar zal ik iemand gaan ontmoeten die ik het best beschrijven kan als een hele vrolijke charmante vrouw die ik maar al te graag ontmoeten wil.
Wij hebben afgesproken om los van elkaar te reizen. Wij sturen elkaar berichten als we een plek hebben gevonden waar willen samen komen. Nu is het mijn beurt om haar te gaan berichten mij te ontmoeten. Ik ben op een eiland waar het hele jaar lekker warm is, alleen een periode van regen scheidt de seizoenen van elkaar. Daar heb ik een appartement gehuurd en we hebben het zo afgestemd dat wij op dezelfde dag zullen reizen zonder samen in een toestel te hoeven zitten. Ik reis met Emirates en weet dus niet of zij ook met deze vlucht reist. Wij zullen wel op elkaar wachten in de aankomst hal. Alleen een kleur koffer met het symbool van een vlinder zal ons samen brengen. Als de een er eerder is zal deze dus goed moeten op letten of de ander is aangekomen. We hebben elkaars e-mailadres en telefoonnummer doorgegeven. Ik heb een plekje gevonden dicht bij het strand ook heb ik gezorgd voor een vervoermiddel. We zullen er een kleine week zijn en dan samen doorreizen. In die week gaan we het eiland verkennen, genieten van de lokale keuken en van en met elkaar.
Als ik ben aangekomen check ik meteen of zij al een bericht heeft gestuurd, dat is nog niet zo dus wacht ik in de aankomsthal en stuur haar alvast een berichtje zodat als ze aankomt zij meteen weet dat ik er al ben, ook om haar door te geven waar zij verblijft. Ik houd de aankomsttijden van de komende vluchten in de gaten en geniet ondertussen van een koud drankje en van het publiek dat er rond stapt.
Dan maakt mijn telefoon een bekend geluid en ik krijg een bericht binnen met de tekst ‘ben er en bedankt voor de info, sta bij de paspoortcontrole zie je zo.’
Ik bericht terug ‘ oke, goede vlucht gehad?’
Een kort ‘ ja, prima’ volgt kort daarna.
Ik ga vast kijken of ik het vervoer kan regelen. Dat lukt allemaal en ik heb mijn bagage alvast erin gestopt. Dan loop ik terug naar de aankomst hal waar ik haar met haar bagage al zie staan.
We groeten elkaar en wisselen snel een omhelzing uit. Dan trek ik haar koffer achter me aan en lopen gezellig samen hand in hand naar de auto toe. Mijn metgezel heet Amanda en is een blonde vrolijke mooie dame. Ze loopt heel elegant naast mij en er hangt een heerlijke parfumeur rondom haar. Ondanks dat ze net een lange reis achter de rug heeft ziet ze er onberispelijk uit. Luchtig gekleed in een broekpak dat haar figuur prachtig laat zien. Ze heeft aan haar voeten schoenen met een laag hakje. Haar heupen wiegen licht en haar boezem deint wat ik heerlijk vind om te zien moet ik bekennen. Gezellig keuvelend lopen we naar de auto toe waar ik bij het aankomen meteen haar koffer in de achterbak op die van mij leg. Zij neemt plaats naast de bestuurderskant.
Ik loop terug en stap ook in en zet het adres van de bestemming in de navigator. We draaien de ramen open, want in de auto is de temperatuur behoorlijk opgelopen. Als we al een tijdje rijden gaat de airco aan en de ramen worden gesloten. Amanda geniet zichtbaar van de verkoelende lucht, omdat de auto een automatische transmissie heeft heb ik alleen een hand aan het stuur en de andere ligt nonchalant op haar schoot. Amanda schuift nu wat dichter naar mij toe en mijn arm komt ligt nu net onder bij haar borsten. Onwillekeurig voel ik of ze een bh aanheeft, blijkbaar geen met een harde rand onder haar borsten, want ik kan alleen haar borsten voelen. Zij neemt aan dat ik haar wil strelen en maakt haar knoopjes los tot net onder de rand van haar borsten ook opent ze haar bloes een beetje. Met een snelle blik zie ik dat ze niets anders dan haar bloes aanheeft. Dan zakt mijn hand naar haar schoot, ook dan neemt ze aan dat ik haar daar wil voelen en ze opent haar benen gewillig een beetje zodat ik mijn hand in haar kruis kan plaatsen.haar handen glijden nu ook naar mijn onderlichaam. Waar zij kan bemerken dat ik goed reageer op mijn aanrakingen op haar lichaam en haar handen op het mijne.Ik voel dat zij het prettig vind als ik haar licht streel tussen haar benen. Toch moet ik mijnaandacht bij het rijden houden. Terwijl zij mijn onderlichaam aftast stuur ik de wagen over de weg richting ons appartement. Deze is gelegen dicht bij het strand en we naderen het, want wij zien de oceaan steeds beter en horen de branding.
Bij het appartement aangekomen zorg ik voor de bagage en neemt zij gauw de keuken in beslag. We moeten nog wat drank en eten inslaan, terwijl zij daarmee bezig is zet ik alvast de stoelen buiten en een tafel voor een verkoelend drankje dat ik in een koelbox had bewaard.
Amanda gaat zich ondertussen gauw verkleden en komt de tuin in met een rokje en een bikini topje. Ik omhels haar gauw en we zoenen even vurig maar kort. Zij fluistert in mijn oor terwijl ik haar billen vastpak ‘ schat bedankt, wat mooi is het hier!’ Ik antwoord terug met ‘ graag gedaan lieverd, jij ziet er adembenemend uit’
Ik kan het niet nalaten om haar nog dichter tegen me aan te drukken. Haar borsten met harde tepels drukken tegen mijn borst. Zij hijgt lichtjes en kust me weer, waarop onze monden op elkaar gedrukt zijn en tongen in elkaar verstrengeld lijken. Als we even naar adem happen zeg ik dan zachtjes ‘ we moeten nog wat te eten hebben of begin je aan mij te knabbelen. Lachend antwoord ze dan ‘ ja ik heb zo’n honger naar jou gekregen, ik begin maar vast’
Ik antwoord dan met ‘ of zullen we ergens gaan eten met zicht op een mooie zonsondergang, wellicht spelen ze er ook livemusic’

‘O wat romantisch’ hoor ik je dan zeggen ‘ moet ik dan iets anders aan’ vraag je me bedeesd.
‘ nee, je mag zo gaan, je ziet er heel mooi uit zo’
Ik kleed mij ook gauw om na een korte koude douche. Samen stappen we weer in de auto, de zon staat al een stuk lager, een briesje van zee brengt wat verkoeling met zich mee.
Onderweg naar een restaurant aan de zee horen we zo nu en dan muziek, die ons beiden in de stemming brengt, ook ruiken we soms heerlijke geuren van de keukens van restaurants. Ik heb er een op het oog die ons een prachtig uitzicht geeft op de ondergaande zon. Ik parkeer de auto en we lopen gearmd naar het restaurant. Er komt Latijnse muziek in onze oren, heerlijk ontspannend!
Amanda loopt lekker ondeugend te doen aan mijn zijde. Ik plaag haar een beetje door zachtjes in haar billen te knijpen. Een man bij het restaurant ziet ons naderen en glimlacht met een welbekende blik naar Amanda. Van binnen voel ik een lichte trots in mij opkomen, maar dan scherm ik haar van zijn blikken af. Zij begrijpt mij meteen en drukt zich beschermd tegen mij aan.
In het restaurant geef ik haar een ondersteunende arm en schuif een stoel aan als ze wil plaatsnemen. De bediende komt meteen op ons af en vraagt of we wat willen drinken. Ik knik en bestel een fles wijn en gekoeld water. Ondertussen buigt Amanda zich over de menukaart.
Aan de horizon lijkt het of de zon langzaam in het water van de oceaan zakt. De hemel kleurt in prachtig rood oranje en geel. Beiden kijken we ernaar en nemen een slok van de wijn. De tafel wordt in gereedheid gebracht voor onze maaltijd. Met een van onze telefoons nemen we een selfie van ons beiden. Wij hebben nu de maaltijd gehad en wachten op ons toetje. Jij schuift dichter tegen mij aan en pakt mijn arm om die over je schouder te doen. Het is niet omdat je het koud hebt want het is nog steeds erg warm, de zon zit bijna tegen de horizon aan. Jij geniet op en top van dit moment. Een kus op mijn wang volgt al snel. Ik druk je zachtjes dichter tegen mij aan. Je hoort de branding van de oceaan op het strand en de rotsen slaan. In de verte vaart een boot de haven uit. Ons toetje arriveert, ijs met fruit en een nieuwe fles wijn wordt voor ons klaar gezet. We tafelen nog lekker lang na. Het is al donker als we besluiten om terug te gaan naar het appartement. Onderweg naar de auto kussen we elkaar vurig voor we in de auto stappen nog eens.
Onderweg vlei je jezelf tegen mij aan mijn ene hand zoekt een opening in je bloes zodat ik een van je borsten kan voelen. Je tepels zijn hard en gevoelig, want je laat een zucht horen.
Ik maak smakkende geluiden, die jou opwinden. Mijn hand heeft je borst gemasseerd en met een rustig gangetje komen we aan bij het appartement. Eenmaal uit de wagen doe je je bloes helemaal los, zodat ik je bovenlichaam in het maanlicht kan bewonderen. Verder is er niemand te zien, we wanen ons alleen op de wereld. Hoe dichter bij het appartement we komen hoe minder we aan kleding aan hebben. Bij de deur aangekomen zijn we beiden praktisch naakt. We sluiten de deur en doen de airco op een lage stand aan ondertussen zoeken we een weg naar de slaapkamer terwijl ik je bijna volledig ondersteun. Je lichaam voelt heel prettig licht aan en je ruikt zo heerlijk dat ik mijn gezicht tussen je borsten druk onderwijl je geur hoorbaar opsnuif. Ik voel mij zo gelukkig en opgewonden, geen wonder want jouw handen houden mijn stijve lid vast terwijl je een bekende beweging ermee maakt. Mijn handen hebben je bilspleet gevonden en een hand glijdt van achteraf met open hand via je bilspleet naar binnen. Je bent zo nat dat ik met gemak meerdere vingers kan gebruiken om je te stimuleren. Je hijgt nu harder en harder terwijl je mond zo nu en dan smakkende geluiden maakt. Mijn ademhaling wordt ook zwaarder en zwaarder en zo nu en dan maak ik ook een kreunend geluid. Dat wind jou weer op en brengt ons zo in hogere sferen.
Ik maak met gebaren aan jou duidelijk of je mij in je wilt hebben. Jij knikt bevestigend en terwijl jij een beetje voorover buigt glijdt ik van achteraf in jouw heerlijk natte spleet.
Ik beweeg heen en weer eerst langzaam en dan steeds een beetje sneller om dan weer langzaam om aan jouw ritme tegemoet te komen. Dit maakt ons samenkomen tot een ongekend hoogtepunt waarna wij nog rustig in elkaars armen blijven. Je valt met een glimlach op je gelaat in een diepe slaap terwijl ik je met een laken bedek. Ik lig nog even wakker maar kom dan ook tot een prettige rust.

Die nacht hebben we goed doorgeslapen. In de ochtend worden we bijna tegelijkertijd wakker.
We ontbijten en daarna douchen we om ons daarna voor een leuke excursie in te schrijven.
We gaan met dolfijnen zwemmen en vervolgens snorkelen. In de avond hebben we een afspraak bij vrienden voor een etentje en daarna gaan we naar een folkloristische avond.
Die avond verloopt heel gezellig en er wordt veel gelachen. Wij dansen zo nu en dan mee op de muziek van een lokale band. Rond middenacht gaan we weer terug naar ons appartement. We drinken en praten nog wat na buiten als we dan samen besluiten om te gaan rusten, douchen we gezamenlijk en kruipen licht vermoeid onder de lakens met de airco op volle toeren. Als we zo samen in bed liggen komt de passie toch weer naar boven in ons beiden en we beginnen elkaar te strelen en te zoenen. Wat uiteindelijk leidt tot een lekkere vrijpartij die nog tot ver in de nacht voortduurt.

Wij hebben dit appartement voor een week beschikbaar en vertrekken uiteindelijk naar onze volgende bestemming maar nu wel samen.

Theme design sponsored by Orgasmic Adult Sex Toys

error: Content is protected !!

You must be 21 years old to visit this site.